reklama

Malá slečna

...Vzrúšo na divadelnej Nitre...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Bola prekrásna slnečná sobota. Všimli ste si aká bola táto sobota krásna? Teda aspoň u nás v Nitre. Slnečná, teplá krásna. Naozaj. Proste nám na tú divadelnú Nitru vyšlo počasie. Námestie plné ľudí, z každého kúta vôňa cigánskej pečienky, cukrovej vaty či Trdelníka. To už je jaká klišácka idylka! No a tak si sedím, reku, že vyhrejem sa ešte trošku na tom skoro-jesennom slniečku, že si ešte polebedím na teplom betóne lebo ktovie kedy sa to bude zas dať. Civím na tú kopu ľudí, ktorá sa teší, že konečne sa aspoň niečo v tejto veľkej dedine deje, každý sa usmieva, normálne, že tu funguje davová psychóza a všetci sú nejak... Spokojní alebo čo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teda takmer všetci.

Ako sa tak usmievam na všetkých na okolo padla mi do výhľadu malá slečna. Od zeme mala asi meter, cupitala cez náš „nitránsky pupok“ spotené vlásky a biele pončo (také mini-pončo mala) jej viali, triasla sa jej spodná pera, červené oči od plaču a niečo si mrmlala. Hovorím si, no niekto nedostal cukrovú vatu a hľadám tých, čo spôsobili toľké nešťastie. Už sa štverá na veľké schody pred divadlom a BÁC. Rozčapila sa tam tak jak to tie deti vedia. Hľadám tých, ktorým patrí, no nikto ku nej nebeží, nikto ju nedvíha a nefúka jej kolienko. Sedí tam kopec ľudí, čumia na ňu a doslova nie sú schopní dvihnúť tie svoje veľké zadky a ísť jej pomôcť. Jednoducho ohrnú svoj tuctový nos nad tuctovou Kofolou akože „Hen, jaké chuďátko.“ Reku že ja sa na toto dívať fakt nemôžem.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vybrala som sa aj spolu s frajerom za malou slečnou. „Ahoj, maličká. Hľadáš mamičku?“ Taký pohľad ste ešte nevideli. Hodila na mňa tie uplakané modré oči, pera sa jej ešte stále triasla a jemne kývla hlavou. Podala som jej ruku a ona mi ju chytila. Takú maličkú rúčku som ešte nikdy nedržala. Normálne som sa bála, že jej polámem tie malé biele prstíky. Tak sme sa vybrali Ja, Malá slečna a môj priateľ hľadať stratenú maminu o ktorej sme vedeli, že má na sebe riflovú bundu. Malá slečna cupitala popri mne, zvierala mi ruku a s tou trasúcou sa perou sa obzerala po príslušníkoch. Našli sme ich. Jasné že sedeli pri cigánskej s pivkom v ruke. Malá slečna sa k nim rozbehla. „Alicka, kde si bola?“ Nás si ani nevšimli. Vlastne si nevšimli ani že im decko zmizlo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Reku že toto čo je za systém?

Zuzana Szabová

Zuzana Szabová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Celkom obyčajná, i keď pre niekoho možno trošku výnimočna... Zbožňujem cukrovú vatu, more, šteniatka, mušle v piesku a modré oči. Zoznam autorových rubrík:  Pomedzi slzyMy experienceSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu